неділя, 26 лютого 2017 р.

Свято іграшки і гри

Свято іграшки і гри
Хлопчик. Увага! Увага!
Ми розпочинаємо іграшки свято.
І раді сьогодні
Усіх вас вітати!

Дівчинка. На святі нашими гостями
Стануть іграшки і гра.
Давайте дружно всі гукнемо:
«Заходьте, будь ласка,
Зачекалась дітвора!»

(Звучить музика. У клас заходять діти зі своїми улюбленими іграшками. Роблять почесне коло)
Ведуча. Добрий день!
Ви готові розважатись?
Присідайте, будем гратись!
(Учні сідають, іграшки кладуть біля себе)
Діти.
Ми дівчата і хлоп’ята,
Любим з іграшками грати,
Їх ми любимо, цінуємо
І ніколи не нудьгуємо.
-         Люблю гратися з м’ячем,
-         А я – з машинкою.
-         Я - із зайчатком,
-         А я – з кицею,
-         Я з лялькою Маринкою.

Іграшки для нас, мов друзі,
З нами розмовляють.
Навіть свої таємниці
Ми їм довіряєм.

Ми школярики малі
Ходимо до школи
Та іграшки ми свої
Не кинемо ніколи.
(Звучить пісня «Гномик» у виконанні дівчаток 4-го класу )
Ведуча: Іграшки бувають різні: великі і маленькі, куповані і саморобні, але всі діти з задоволенням граються ними. Про свої улюблені іграшки розкажуть учні першого класу.
Моя ляля
Є ляля у мене,
Похожа на мене,
Ну, просто як менша сестричка моя:
В обох нас косички,
В обох круглі личка,
І навіть всміхається ляля, як я.
Однакові очі і в неї, і в мене;
Однакові плаття: зелене й зелене.
І в неї косинка, і в мене косинка,
І навіть зовуть нас: Маринка й Маринка.
                                           М. Познанська

Тракторець
А мені купили трактор –
Самохідний тракторець.
Накручу тугу пружину –
Хай рушає навпростець.
Зоремо бабусі грядку
Так, як в полі
Оре татко.
                  Варвара Гринько

Барабан
Барабанчик
Бухав, бухав.
Барабанив я
І слухав.
А бабуся каже:
-Досить!
Бач, Богдан
Побухать просить! –
Дав я брату
Барабан –
Хай побухає
Богдан.
                     Варвара Гринько

М’ячик
Скаче м’ячик по підлозі,
По підлозі й на дорозі.
А тоді у двері – хвіть!
Ой, ловіть його, ловіть!
Доганяйте, зупиняйте,
І дитині в руки дайте.
                                  Галина Чорнобицька
Білка
Хвіст трубою, спритні ніжки –
Плиг із гілки на сучок.
Носить білочка горішки
В золотий свій сундучок.
В неї очі, мов горішки,
Кожушинка хутряна.
Гострі вушка, наче ріжки,
У дуплі живе вона.
                          Грицько Бойко

Ведмедик
Я ведмедика люблю,
Не скубу його, не б’ю.
А беру малого в ліжко,
Пригорну і вкрию ніжки.
Заспіваю: «Люлі-лю,
Я ведмедика люблю!»
                           Галина Чорнобицька

Дівчинка: Улюблена іграшка всіх дівчатокце лялька. Її можна кормити і одягати, навчати і виховувати. І, звичайно, у кожної дівчинки вона своя, найкраща. Запрошую дівчаток на парад ляльок.(Дівчатка разом зі своїми ляльками проходять по колу під пісню групи «Іванушки» «Кукли», демонструють своїх ляльок). Дякую, дівчатка
Хлопчик: А от хлопці люблять гратися машинками. Запрошую двох хлопців взяти участь у грі «Автоперегони» (Дві машинки на пультах,яка до фінішу прибуде першою ). Оце справжнє ралі!
Дівчинка: Гарно хлопчики гралися. Гралися – змагалися. Дівчатка також вміють. Запрошую двох дівчаток для участі угрі «Замотай ляльку» (Для гри потрібно дві ляльки, дві хустки, дві стрічки).
Ведуча: Але гратися з іграшками сумно, коли в тебе нема друзів. Саме так і називається вистава, яку покажуть учні першого класу.
Сумно гратись одному
( На сцену виїжджає хлопчик на велосипеді, під рукою м’ячик, до велосипеда прив’язана машинка )
-         Владику, дай покататись на велосипеді.
-         Не дам! Він новенький, ще розіб’єш.
-         Владику, який у тебе гарний м’ячик. Давай будемо гратися разом.
-         Ні! Ти його проб’єш.
-         Владику, давай на твоїй машинці покатаємо мою ляльку.
-         Ні! Вона ж розламає мою машинку.
-         Друзі! Мені купили м’ячика. Давайте гратися разом
Ведуча: Пісню про дружбу заспіває для нас Жаданова Софійка
Дівчинка: Час тепер і загадки відгадати
Загадки про іграшки
Не птах він,
А має і крила,
І хвіст.
Пробігся –
І всіх нас
До неба поніс.
Не голка,
А хмару зустрічну
Прошив
І нитку білясту
Позаду лишив.      (літак)


Сам пустий, голос густий,
Дріб вибиває, дітей збирає.                     (барабан)


Два колеса підряд,
Їх ногами вертять.
А поверх торчком
Сам хазяїн крячком.                                (велосипед)



Люблять мене, поважають,
Та б’ють мене, коли грають.                          (м’яч)

Звір забавний, зшитий з хутра,
Є і лапи, є і вуха.
Медом любить ласувати,
Взимку у барлозі спати.                    (ведмедик)

Хлопчик: Ну а я люблю конструктор:
Що захочу – те й зроблю.
Чи будинок, чи візок,
 Чи машину для діток,
Чи підйомний кран, чи робота,
Чи слона з великим хоботом.
Що захочу, те й зроблю –
Я конструктор свій люблю!
Запрошую трьох учасників для гри «Збери іграшку сам» ( діти збирають іграшки з кіндерів).
Дівчинка: Гратися можна не лише іграшками. Для гри добре підходить і скакалка. Зараз дізнаємося хто ж краще на скакалках вміє стрибати: дівчатка чи хлопчики? То ж запрошую для гри дві дівчинки та два хлопці. Позмагаємось! ( Стрибки на скакалках. Хто зупиняється, той виходить з гри) Ура! Наша перемога!
Хлопчик: Ну програли! Ну і що! От коли б у футбол пограли, то й невідомо хто б переміг.
Ведуча: Годі сперечатися! Я пропоную конкурс для ведучих. Всі добре знають, що Віка і Владик справжні майстри орігамі.  Пропоную їм зробити модель літака. Враховується: швидкість, дизайн та дальність польоту. До роботи! А ми, щоб не нудьгувати піймаємо метелика разом з Єрмалюк Валентиною. Пісня «Метелик».
Хлопчик: А ще є рухливі ігри. Я пропоную гру для учнів третього класу, яка має назву «Раз, два, три». Коли я свисну один раз – стати на одній нозі, руки в сторони. Свисну двічі – присісти, руки на підлозі. Свисну тричі – відновити ходьбу.
Дівчинка: А я музику люблю! І ігри є музичні. Запрошую учнів першого класу пограти у гру «Калачі».
Хлопчик: Досить гратись і змагатись. Час відпочити. А учні другого класу подарують нам гарний настрій. Саме так називається їх танок.
Дівчинка: О! дійсно настрій став гарний . А далі тему веселого настрою готові продовжити  клоуни Чупа і Чупс.
Хлопчик: Дуже швидко час минає, гарна пісня нас чекає (Дівчатка 4-го класу виконують пісню.
Ведуча: Грали добре, веселились.
Врешті дуже всі стомились.
Іграшки і малюки
Відпочинуть залюбки.
На цьому наше свято скінчилось. Але хай завжди з вами будуть ваші улюблені іграшки та ігри.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Disqus Shortname

Comments system